Mēs esam izveidojuši šo atbalsta sadaļu, lai palīdzētu jums nekavējoties saņemt atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, ko esam saņēmuši gadu gaitā.
Kā es varu atgūt pazaudētu kuponu/karti?
Ja nejauši esat izdzēsis e-pasta ziņojumu ar kuponu, aizpildiet tālāk esošo veidlapu un norādiet mums pasūtījuma numuru, e-pasta adresi vai jebkuru citu informāciju, kas, jūsuprāt, varētu mums palīdzēt identificēt jūsu klienta ID. Viens no mūsu kolēģiem no Digitālā klientu apkalpošanas nodaļas sazināsies ar jums pa e-pastu un nosūtīs jūsu aktīvo kuponu sarakstu.
Jūs varētu interesēt arī:
• Kas ir sarkanās cenas?
• Kad ir nākamās sarkanās cenas?
• Kas ir Sarkano cenu karte?
• Kad es saņemšu Sarkanās cenas karti?
• Kā aktivizēt Red Prices karti?
• Cik ilgi ir spēkā sarkano cenu karte?
• Kā es varu aktivizēt atlaides kuponu?
• Es vēlos atteikties no e-pasta un SMS abonēšanas
• Es gribu vēlreiz redzēt jautājumu sarakstu