BEZ NODOKĻA – Pasūtījumi ir beznodokļu un tiks piegādāti tieši pie jūsu durvīm!
Topcoat

Klientu atbalsts

Mēs esam izveidojuši šo atbalsta sadaļu, lai palīdzētu jums nekavējoties saņemt atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, ko esam saņēmuši gadu gaitā.

Kā es varu mainīt preces pasūtījumā?

Jūsu pasūtījumi tiek nosūtīti stundu laikā pēc iesniegšanas. Izņēmums, protams, ir nedēļas nogales un svētku dienas, kad mūsu piegādes partneri nestrādā. Mēs varam būt tik efektīvi tikai tad, ja sekojam skaidrai un labi izveidotai loģistikas plūsmai.

Pat viena produkta maiņa pasūtījumā ietver rēķina anulēšanu, AWB dokumenta atcelšanu, rēķina atkārtošanu un AWB dokumenta atjaunošanu.

Papildus šīm lietām, ja pasūtījums jau ir sagatavots piegādei, pasūtījuma maiņa nozīmē kastes atrašanu, izsaiņošanu, preces pievienošanu un pārsaiņošanu. Visas šīs lietas aizkavē citu pasūtījumu nosūtīšanu un bieži vien atstāj vietu iespējamām kļūdām.

Līdz ar to preču pievienošana pasūtījumam, to maiņa/aizvietošana vai preces izņemšana no pasūtījuma var tikt veikta, tikai atceļot visu pasūtījumu un izdarot to atkārtoti.

Ja jums noteikti ir jāmaina pasūtījums, lūdzu, informējiet mūs, izmantojot tālāk esošo veidlapu, lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk to atcelt:

Jūs varētu interesēt arī:

•  Kāds ir mana pasūtījuma statuss?
•  Kādas ir piegādes maksas?
•  Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pasūtījums tiktu saņemts?
•  Kā es varu atcelt pasūtījumu?
•  Vai jūs piegādājat uz citām valstīm?
•  Kā es varu dzēst vai mainīt preces iepirkumu grozā?
•  Es gribu vēlreiz redzēt jautājumu sarakstu